39,4288$% 0.08
45,7233€% 0.21
53,6988£% 0.17
4.291,08%0,16
7.031,00%0,25
28.037,00%0,25
3.387,40%0,07
9.350,01%0,41
฿%
Ł%
Ξ%
%
$%
Feminist bir uygulama olan Bumble, ABD’de yayınladığı reklamlarla eleştirilerin hedefi oldu. Reklamlar, bekarlığın küçümsendiği ve kadınların tercihlerinin önemsenmediği şeklinde algılandı.
Başlıklar
Reklam kampanyasına gelen tepkiler sosyal medyada büyük bir dalgaya dönüştü. Twitter’da #BumbleFumble etiketi altında kullanıcılar Bumble’ı eleştirdi ve tepkilerini paylaştı.
Bumble, gelen tepkiler üzerine resmi Instagram hesabından özür mesajı yayınladı. Şirket, reklamların mizah amacıyla yapıldığını ancak istemeden durumun tam tersini yaptıklarını belirtti. Bumble, yıllardır kadın hakları ve marjinal grupların kişisel tercihlerini savunduklarını ve bu değerlere sadık kalamadıkları için özür diledi.
2014 yılında Tinder’dan ayrılarak kurulan Bumble, feminist bir flört uygulaması olarak tanıtıldı. Uygulama, eşitlik vurgusu yaparak kullanıcılarına farklı bir deneyim sunmayı hedefliyor. Kadın-erkek eşleşmelerinde kadınların ilk mesajı atma özelliğiyle dikkat çeken Bumble, 40 milyonun üzerinde kullanıcıya sahip ve ABD’de popüler bir uygulama konumunda.
AMD Zen 6 Masaüstü İşlemcileri Hakkında Detaylar
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.